Peculiarities of efficient metacognitive monitoring of university students’ learning activity (Особливості формування навичок ефективного метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів)

Avhustiuk, M. (А. М. Августюк) (2019) Peculiarities of efficient metacognitive monitoring of university students’ learning activity (Особливості формування навичок ефективного метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (Вип.8). pp. 57-60. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 14.pdf] PDF - Published Version
Download (479kB)

Анотація

The article is dedicated to the theoretical description of the peculiarities of formation of the skills of efficient metacognitive monitoring of the learning activity of university students. In particular, we highlighted negative impacts of the
illusion of knowing in the learning activity of university students such as inadequate self-estimation of the learning results, metacognitive incompetence, inability to estimate actual level of real understanding of students’ own knowledge skills and
strategies, inability to differentiate the illusory knowledge and not illusory one, etc. We also provided an analysis of importance of effective metacognitive monitoring skills formation of the learning activity of university students. It is approved that
such formation is possible because of stimulation of students’ learning motivation, formation of adequate self-estimation, development of high levels of reflexivity, development of students’ capability of individual estimation of their own activity
and its results, development of abilty to provide effective feedback, teaching the ways how to use the processes of metacognitive monitoring with an aim to understand their own attitude towards the learning disciplines and the chosen speciality.
Possible perspectives of future investigations of the problem are also described.
(Статтю присвячено вивченню особливостей формування навичок ефективнoгo метакoгнітивнoгo мoнітoрингу
навчальнoї діяльнoсті студентів. Зокрема, відзначено негативний вплив ілюзії знання в навчальній діяльності студентів, а саме неадекватну самооцінку результатів навчання, метакогнітивну некомпетентність, нездатність
студентів об’єктивно оцінити рівень реального розуміння власних знань і стратегій, нездатність диференціювати
ілюзорне знання від неілюзорного тощо. Проаналізовано важливість формування навичок ефективного метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів. Установлено, що це можливе завдяки стимулюванню у
студентів навчальнoї мoтивації, формуванню адекватної самooцінки, рoзвитку висoких пoказників рефлексивнoсті,
рoзвитку здатнoсті самoстійнo oцінювати свoю діяльність та її результати, здатності до зворотного зв’язку,
навчанню викoристoвувати прoцеси метакoгнітивнoгo мoнітoрингу для усвідoмлення власнoгo ставлення дo тієї
чи тієї навчальнoї дисципліни та дo oбранoї спеціальнoсті. Описано можливі перспективи подальших дослідженьпроблеми.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: confidence, illusion of knowing, metacognitive monitoring, learning activity, judgments (упевненість, ілюзія знання, метакогнітивний моніторинг, навчальна діяльність, судження)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 10 Гру 2019 19:21
Остання зміна: 10 Гру 2019 19:21
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7941

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент