Особливості апробації моделі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій на формувальному етапі експерименту (Peculiarities of approbation of model formation of communicative competence of future teachers of foreign languages by means of information and communication technologies)

Галецький, С. (S. Galetskyi) (2019) Особливості апробації моделі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій на формувальному етапі експерименту (Peculiarities of approbation of model formation of communicative competence of future teachers of foreign languages by means of information and communication technologies). Znanstvena misel,, 2 (35). pp. 51-54. ISSN 3124- 1123)

[thumbnail of Галецький С. Особливості апробації моделі формування комунікативної компетентності на формувальному етапі експерименту.pdf] PDF - Published Version
Download (413kB)

Анотація

В статті розглянуто особливості перевірки ефективності моделі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій, що здійснюється на формувальному етапі експерименту. Розглянуто послідовне виконання трьох напрямів організаційно-педагогічної діяльності: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного. З'ясовано мету, завдання, зміст, форми та методи кожного з напрямів. Наголошено, що на усіх етапах реалізації моделі актуальними є полілогічні й активні методи навчання, які дозволяють створити природні умови для розвитку комунікативної компетентності майбутніх викладачів.
(The peculiarities of checking the effectiveness of the model of communicative competence formation of
future foreign language teachers by means of information and communication technologies carried out at the
formative stage of the experiment have bee reviewed in the article.
Consistent implementation of three directions of organizational and pedagogical work is considered:
motivational, cognitive, and activity. The purpose, tasks, content, forms and methods of each of the directions have been clarified.
It is emphasized that at all stages of implementation of the model are relevant political and active teaching
methods that allow the creation of natural conditions with the purpose to develop the communicative competence
of future teachers.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: модель, комунікативна компетентність майбутніх викладачів іноземних мов, інформаційно-комунікаційних технології, формувальний етап експерименту, мотиваційний, когнітивний та діяльнісний напрями організаційно-педагогічної діяльності (model, communicative competence of future foreign language teachers, information and communication technologies, the forming stage of the experiment, motivational, cognitive and activity directions of organizational and pedagogical activity)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: Факультет романо-германських мов > Кафедра міжнародної мовної комунікації
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 21 Січ 2020 21:49
Остання зміна: 21 Січ 2020 21:49
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8084

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент