Психолого-акмеологічний супровід вчителя початкової школи в час реформ (Psycho-acmeological support for elementary school teachers during reforms)

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2019) Психолого-акмеологічний супровід вчителя початкової школи в час реформ (Psycho-acmeological support for elementary school teachers during reforms). Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). pp. 254-257.

[thumbnail of 31.01.2020Gand.pdf] PDF - Published Version
Download (489kB)

Анотація

Розглядається психолого-акмеологічний супровід вчителя початкової школи в час реформ (Psycho-acmeological support for elementary school teachers during reforms is considered)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: психолого-акмеологічний супровід, вчитель (psychological and acmeological support, teacher)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 31 Січ 2020 18:55
Остання зміна: 31 Січ 2020 18:56
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8137

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент