Релігійна комунікація у контексті масової культури : [монографія]

Петрушкевич, М. (M. Petrushkevych) (2018) Релігійна комунікація у контексті масової культури : [монографія]. Other. Видавництво Національного університету «Острозька академія», Острог.

[thumbnail of Петрушкевич_2018.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

Монографія присвячена дослідженню однієї з нагальних
та знакових проблем сучасних антропології та філософії –
релігійній комунікації. Чи може масова культура впливати
та змінювати усталені та випробувані часом способи релігійної комунікації? Як різні релігії та церкви реагують на виклики інформаційного суспільства? Чому сучасний вірянин
є носієм усіх рис масової культури та діє як споживач навіть
у рілігійному спілкуванні? Що таке медіа-релігійність?
Аналіз цих та інших питань дає змогу зрозуміти, як
трансформується людина та її погляди під впливом масмедіа, інформаційного суспільства та масової культури.
Масова релігійна комунікація висвітлюється через діяль
ність преси, радіо, телебачення, Інтернету та нових медіа,
таких як соціальні мережі.

Тип файлу: Монографія (Other)
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Культура
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 18 Лип 2022 08:32
Остання зміна: 18 Лип 2022 08:32
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8680

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент