Стан емоційної напруги у навчальному процесі та когнітивно-поведінкові засоби його подолання

Коробко, О.М. (O. Korobko) (2010) Стан емоційної напруги у навчальному процесі та когнітивно-поведінкові засоби його подолання. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 177-185.

[thumbnail of 17.pdf] PDF - Published Version
Download (457kB)

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізу такого психологічного стану, як емоційна напруга. Автор розглядає різні підходи щодо тлумачення цього феномена, аналізує стресогенні чинники, які його зумовлюють, зокрема й під час навчального процесу, а також дає стислий огляд основних когнітивних засобів, які використовувалися психологами для подолання напруги та хвилювання під час виконання особистісно важливих завдань. (The article is devotedto the theoretical analysis of such psychological state, as emotional anxiety. An author analyzes different approaches to definition of this phenomenon, different stress factors of this state and gives the short review of basic cognitive ways which were used by psychologists for treating people with such psychological problems as lack of self confidence and high anxiety level.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Емоційна напруга, стрес, емоції, стресори, когнітивно-поведінкова терапія.(Emotional anxiety, stress, emotions, stressors, cognitive therapy.)
Теми: За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Наукові центри > Лабораторія когнітивної психології
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 22 Чер 2011 08:44
Остання зміна: 22 Чер 2011 13:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/891

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент