Позиціонування політичних партій у період підготовки до парламентських виборів 2012 року

Швая, Т. (T. Shvaia) (2012) Позиціонування політичних партій у період підготовки до парламентських виборів 2012 року. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 129-140.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (445kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається специфіка прийнятого нового виборчого законодавства, а також особливості формування іміджу популярних політичних партій у контексті парламентських виборів 2012 року. Проаналізовано результати проведеного роздаткового анкетування, метою якого було визначити особливості сформованого іміджу політичних партій у свідомості виборців, зокрема мешканців м. Рівного. (The article deals with specific of a new electoral law that was adopted and with the peculiarities of image of the popular political parties in the context of parliamentary elections in 2012. There are analyzed the results of distributing questionnaires, which aimed to identify characteristics of the formed image ofpolitical parties in the consciousness of electors, in particular residents ofRivne.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Політична партія, імідж, імідж політичних партій, парламентські вибори 2012 року. (Political party's image, the image of political parties, parliamentary elections in 2012.)
Теми: За напрямами > Політика > Політичні партії та рухи
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 06 Лют 2012 13:06
Остання зміна: 06 Лют 2012 13:06
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1149

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент