Використання методу кейс-стаді при викладанні соціології. (Using of method of Case study at teaching of discipline “Sociology”.)

Шостак , І. В. (I. Shostak) (2010) Використання методу кейс-стаді при викладанні соціології. (Using of method of Case study at teaching of discipline “Sociology”.). Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка” (Вип.16).

[thumbnail of shostak_12069_6.pdf] PDF - Published Version
Download (272kB)

Анотація

У статті розкрито особливості використання case study (методу практичних ситуацій) в системі освіти на прикладі вивчення курсу «Соціологія». Акцентовано увагу на визначенні поняття, характеристиці методу. Автор дала відповідь на питання про те, яке значення для навчання студентів має case study
(This scientific article is about the features of application of method of practical situations (case study) at teaching of discipline «Sociology» in higher educational schools. Basic accents are done on interpretation of concept and description of method. Author answered a question about that, what value for teaching of students has a case study.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Ключові слова: case study (метод практичних ситуацій), практична ситуація, кейс (case study (method of practical situations), practical situation, case)
Теми: За напрямами > Суспільні науки > Соціологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра національної безпеки та політології
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 11 Чер 2012 11:48
Остання зміна: 11 Чер 2012 11:48
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1372

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент