Digital Repository of Ostroh Academy

Творчі завдання на заняттях з вивчення англійської мови (Imaginative activities at the language class)

Лутай, Н. В. (N. Lutai) and Бесараб, Т. П. (Т. Besarab) (2016) Творчі завдання на заняттях з вивчення англійської мови (Imaginative activities at the language class). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 203-206.

[img] PDF - Published Version
Download (360kB)

Abstract

Стаття присвячена творчим завданням на заняттях з іноземної мови для професійного спілкування. Ці завдання, засновані на реальних життєвих ситуаціях, можуть бути використані на регулярній основі і зазвичай виконуються шляхом обговорення в групах. Також наведені приклади творчих завдань для груп з різним рівнем володіння іноземною мовою, заснованих на вигаданих оповіданнях, історіях і т.д., націлених на розвиток навичок вирішення завдань для розвитку творчого мислення. (The article is devoted to imaginative activities in teaching foreign languages for professional communication.These tasks are based on real-life situations that can be used on a regular basis and are usually solved by means of discussion. The examples of imaginative activities are based on fictions, incomplete narratives, and they are aimed at problem solving to stimulate creative thinking that have been proposed, as well as tasks for different levels. Creative tasks work best if they are an integral part of the course. They are not intended to supplant skill-getting segments, as these two types of learning interact. They can be used at all levels.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут, Національний юридичний університет ім.. Я. Мудрого
Uncontrolled Keywords: Cпрямований на студента, робота в малих групах, реальний життєвий досвід, цільова культура, творчі види діяльності, рішення проблем, сприяти взаємодії та творчому мисленню (Student-directed, small-group work, true-to-life experiences, imaginative activities, skill-getting segments, problem-solving, to promote interaction and creative thinking)
Subjects: by fields of science > Education > Higher Education. Universities. Scientific training
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 23 Nov 2016 10:24
Last Modified: 23 Nov 2016 10:24
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5002

Actions (login required)

View Item View Item