Гендерні відносини в освітній сфері: чоловіче керівництво в жіночому колективі

Чечотка, О. (O. Chechotka) (2013) Гендерні відносини в освітній сфері: чоловіче керівництво в жіночому колективі. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 215-221.

[thumbnail of 27.pdf] PDF - Published Version
Download (250kB)

Анотація

Стаття присвячена проблемі гендерних стереотипів в
сфері управління та колективної діяльності. Предметом для
розгляду став простір освітніх закладів. Автор пропонує відійти
від
гасел
гендерної
рівності,
що
вже
перетворилися
на
не
менший
стереотип,
аніж
«маскулінність»
чи
«фемінність».
Зокрема,
гендерна
стереотипізація
виглядає
адекватною
для
освітньої
сфери,
адже
дозволяє
учням
успішно
соціалізовуватися
та
засвоювати
необхідні
ролі
та
моделі
ідентифікації. (This article is devoted the problem of gender stereotypes in
the sphere of guidance and collective activity. An object for
consideration was become by area of educational establishments.
An author suggests to step back from the slogans of gender
equality, that already grew into a not less stereotype, than «man»
or «woman». In particular, gender stereotype looks adequate
for an educational sphere, in fact allows students successfully
socialize and adopt roles and models of identification.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: лідерство, керівництво, гендер, гендерні стереотипи, освіта, соціалізація (leadership, guidance, gender, gender stereotypes, education, socialization)
Теми: За напрямами > Гендерні дослідження
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 06 Бер 2017 12:30
Остання зміна: 06 Бер 2017 12:30
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5515

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент