Передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку

Новошинська, Л. В. (2008) Передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку. Наукові записки. Серія “Економіка”. Фінансова система України. Частина 1 (Вип.10). pp. 272-284.

[thumbnail of 34.pdf] PDF - Published Version
Download (108kB)

Анотація

Розглянуто дискусійні питання формування маркетингу на фінансовому ринку. Досліджено передумови і обгрунтовано основні напрями розвитку доктрини маркетингу на сучасному фінансовому ринку.
(The debatable questions of forming of marketing are considered at the financial market. Pre-conditions are explored and basic directions of development of marketing doctrine are grounded at the modern financial market.)

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 27 Лис 2017 12:58
Остання зміна: 27 Лис 2017 12:58
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6438

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент