Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість.

Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2010) Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість. Фінансова система України. Збірник наукових праць (Вип.14). pp. 94-101.

[thumbnail of Vplyv.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (171kB) | Preview

Анотація

У статті визначено сутність бренду та фінансової стійкості державного вищого навчального закладу в Україні. А також досліджено вплив бренду державного вищого навчального закладу на його фінансову стійкість. (In the article certainly essence of brand and financial stability of state higher educational establishment is in Ukraine. And also investigational influence of brand of state higher educational establishment on his financial stability.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Фінансова стійкість, державний вищий навчальний заклад, бренд, бренд-менеджмент.(Financial stability, state higher educational establishment, brand, brand-management.)
Теми: За напрямами > Освіта
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Менеджмент. Економіка підприємств
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра фінансів
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 25 Чер 2011 09:09
Остання зміна: 25 Чер 2011 09:09
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/914

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент