Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання

Козак, Л.В. (L. Kozak) (2011) Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання. Наукові записки. Серія "Економіка". Фінансова система України., Вип.16. pp. 159-167.

[thumbnail of 22.pdf]
Preview
PDF
Download (501kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено оцінку теоретико-методологічних підходів трактування філософської концепції стратегії, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору підприємства, зокрема стратегій позиціювання (In the article the theoretical and methodological approaches to interpretation of philosophical concept of strategy have been evaluated. The influence of this concept on the forming of other components of enterprise strategic mix,
particularly positioning strategy, has been determined)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: стратегія, місія, бачення, стратегічні цілі, філософія функціонування підприємства (strategy, mission, vision, strategic aims, operation of business philosophy)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Менеджмент. Економіка підприємств
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Економічний факультет
Економічний факультет > Кафедра фінансів
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 10 Лип 2011 09:38
Остання зміна: 10 Лип 2011 09:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/935

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент