Козак, Л.В. (L. Kozak) (2011) Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання. Наукові записки. Серія "Економіка". Фінансова система України., Вип.16. pp. 159-167.
![]()
|
PDF
Download (501kB) | Preview |
Abstract
У статті здійснено оцінку теоретико-методологічних підходів трактування філософської концепції стратегії, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору підприємства, зокрема стратегій позиціювання (In the article the theoretical and methodological approaches to interpretation of philosophical concept of strategy have been evaluated. The influence of this concept on the forming of other components of enterprise strategic mix, particularly positioning strategy, has been determined)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | UNSPECIFIED |
Uncontrolled Keywords: | стратегія, місія, бачення, стратегічні цілі, філософія функціонування підприємства (strategy, mission, vision, strategic aims, operation of business philosophy) |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Management. Economy of information Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of Economics Management The College of Economics Management > The Department of Finance |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 10 Jul 2011 09:38 |
Last Modified: | 10 Jul 2011 09:38 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/935 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |