Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media)

Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media). Науковий вісник (475). pp. 594-598.

[thumbnail of maslova4 120412.pdf] PDF - Published Version
Download (215kB)

Abstract

У статті здійснено лінгвістичний аналіз рекламних текстів, опублікованих на сторінках друкованих ЗМІ, через призму гендерної проблематики
(In the article gender problems are analysed in the texts of advertising on the pages of mass-media)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гендер, реклама, рекламний текст, проблема гендерної рівності (gender, advertising, publicity text, problem of gender equality)
Subjects: by fields of science > Gender Researches
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 17 Apr 2012 08:12
Last Modified: 17 Apr 2012 08:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1304

Actions (login required)

View Item View Item