ТУРИСТИЧНІ МЕДІА ЯК ЧИННИКИ ДУХОВНОМОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ( Travel media as factors in the spiritual and moral education of youth)

Зеленюк, Ю. О. (Zelenyuk Y. O.) (2012) ТУРИСТИЧНІ МЕДІА ЯК ЧИННИКИ ДУХОВНОМОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ( Travel media as factors in the spiritual and moral education of youth). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 207-214.

[thumbnail of 29.pdf] PDF
Download (274kB)

Abstract

У статті йдеться про можливість туристичних подорожей
як альтернативу віртуальному світу телебачення та інтернету, який на сучасному етапі розвитку суспільства активно залучає сучасну молодь. Доведено, що першорядну роль у проектуванні туристичної мандрівки грають туристичні медіа (In the article the possibility of tourist travel as an alternative
virtual to the world of television and the Internet, which at the present
stage of society development actively involves young people. Primary
role in designing tourist travel travel plays media)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: туристичні медіа, духовно-моральний розвиток, естетичний чинник, віртуальна реальність, глобалізація, туристична подорож (travel media, spiritual and moral development, the aesthetic factor, virtual reality, globalization, travel)
Subjects: by fields of science > Education
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 07 Nov 2013 12:23
Last Modified: 07 Nov 2013 12:23
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2493

Actions (login required)

View Item View Item