Гендерний підхід у освіті і вихованні: проблема термінології (The gender approach in formation and education: a terminology problem)

Петренко, О. (Petrenko O.) (2012) Гендерний підхід у освіті і вихованні: проблема термінології (The gender approach in formation and education: a terminology problem). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 115-123.

[thumbnail of 14.pdf] PDF - Published Version
Download (264kB)

Abstract

У статті обґрунтовується необхідність формування чіткої
термінологічної бази гендерної педагогіки, зокрема аналізуються
терміни “підхід”, “гендерний підхід”, “гендерний підхід до освіти
й
виховання”,
“гендерний
підхід
у(в)
освіті
й
вихованні”;
специфіка
їх семантичного
значення
та
особливості
використання. (In article necessity of formation of accurate terminological base
of gender pedagogics is proved, terms “approach”, “the gender
approach”, “the gender approach to formation and education”
“the gender approach in formation and education” in particular
are analyzed; specificity of their semantic value and feature of use)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гендерний підхід, гендерний підхід до освіти й виховання, гендерний підхід у(в) освіті й вихованні, термінологія, гендерна педагогіка (the gender approach, the gender approach to formation and education, the gender approach in formation and education, terminology, gender pedagogics)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 31 Jan 2017 21:12
Last Modified: 31 Jan 2017 21:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5370

Actions (login required)

View Item View Item