Гендерний аналіз підручників для учнів початкової школи (Analysis of the contents of textbooks for elementary school students in the gender aspect)

Шевченко, А. (Shevchenko A.) (2012) Гендерний аналіз підручників для учнів початкової школи (Analysis of the contents of textbooks for elementary school students in the gender aspect). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 131-135.

[thumbnail of 16.pdf] PDF - Published Version
Download (249kB)

Abstract

У статті визначається наявність гендерних уявлень і стереотипів, що домінують у масовій свідомості та знаходять
відображення в організації навчально-виховного процесу. Здійснюється спроба зробити гендерний аналіз підручників для
учнів початкової школи, виявляються особливості викладу матеріалу та подання ілюстрацій в підручниках. (The article identifies the presence of gender representations and
stereotypes that dominate the public consciousness and are reflected
in the educational process. The article zdisneno attempt to do a
gender analysis of textbooks for elementary school students, revealed
features of presentation and submission of illustrations in textbooks)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гендер, гендерний аспект, патріархальний стереотип, гендерний підхід, гендерний стереотип (gender, gender aspect, patriarchal stereotype, gender approach, gender stereotype)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 31 Jan 2017 21:47
Last Modified: 31 Jan 2017 21:47
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5372

Actions (login required)

View Item View Item