Потапенко, Т. (Potapenko Т.) (2013) Гендер та рівень самооцінки в навчальній діяльності: репрезентація досвіду в академічному дискурсі (The gender and the level of self-rating in the educational aktivities: the representation of the experience in the academic discourse). Гендер та філософія: гендерні студії у філософських науках (22 листопада 2012 року). Гендер та культурологія: гендерні дослідження феноменів культури (21 лютого 2013 року) : збірник матеріалів круглих столів. pp. 90-93.
PDF
- Published Version
Download (245kB) |
Abstract
У статті визначається тема гендеру та рівня самооцінки у
навчальній діяльності, розкривається проблема впливу гендерних
моделей
поведінки
на
якість
навчання
та
на
рівень
самооцінки
професійної
підготовки
студентів
у
гендерному
співвідношенні
та
обґрунтовується
зміна
гендерних
моделей
поведінки. (The article determines the theme of gender and level of selfrating
in
the
educational
activities,
develops
the
problem
of
influence
of
gender
model
of
conduct
on
the
quality
of
study
and
on
the
level
of
self-rating of professional preparing of students in the gender
correlation and proves the changing of gender model of conduct.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | гендер, гендерна поведінка, рівень самооцінка, рівень домагань, адекватність/неадекватність та завищеність/заниженість самооцінки (gender, gender conduct, level of self-rating, level of claim, self-acceptance/nonself-acceptance, self-appreciation/ nonself-appreciation) |
Subjects: | by fields of science > Education by fields of science > Gender Researches Наукові збірники НаУОА |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 22 Feb 2017 10:18 |
Last Modified: | 22 Feb 2017 10:19 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5459 |
Actions (login required)
View Item |