Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині

Шершньова, О. (O. Shershnova) (2010) Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 160-166.

[thumbnail of specyf.pdf] PDF - Published Version
Download (382kB)

Abstract

У статті особливу увагу звернено на можливості та специфіку впровадження комплексу маркетингу міст та територій, які володіють значною історико-культурною спадщиною та природно-заповідним фондом, у систему управління туризмом Рівненської області.(Particular attention in the article is paid to the specific features and to the implementation of marketing towns and place marketing, which have significant historical and cultural heritage, and nature preserves, in the management of tourism in Rivne region.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Маркетинг територій, історико-культурна спадщина, регіональне управління, малі міста, Рівненська область.(Marketing territories, historic and cultural heritage, regional management, small towns, Rivne region.)
Subjects: by fields of science > State administration
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 17 May 2011 08:52
Last Modified: 17 May 2011 08:52
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/564

Actions (login required)

View Item View Item