Передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку

Новошинська, Л. В. (2008) Передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку. Наукові записки. Серія “Економіка”. Фінансова система України. Частина 1 (Вип.10). pp. 272-284.

[thumbnail of 34.pdf] PDF - Published Version
Download (108kB)

Abstract

Розглянуто дискусійні питання формування маркетингу на фінансовому ринку. Досліджено передумови і обгрунтовано основні напрями розвитку доктрини маркетингу на сучасному фінансовому ринку.
(The debatable questions of forming of marketing are considered at the financial market. Pre-conditions are explored and basic directions of development of marketing doctrine are grounded at the modern financial market.)

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Economics
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 27 Nov 2017 12:58
Last Modified: 27 Nov 2017 12:58
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6438

Actions (login required)

View Item View Item