Новошинська, Л. В. (2008) Передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку. Наукові записки. Серія “Економіка”. Фінансова система України. Частина 1 (Вип.10). pp. 272-284.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (108kB) |
Abstract
Розглянуто дискусійні питання формування маркетингу на фінансовому ринку. Досліджено передумови і обгрунтовано основні напрями розвитку доктрини маркетингу на сучасному фінансовому ринку.
(The debatable questions of forming of marketing are considered at the financial market. Pre-conditions are explored and basic directions of development of marketing doctrine are grounded at the modern financial market.)
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | by fields of science > Economics |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Ірина Погончук |
Date Deposited: | 27 Nov 2017 12:58 |
Last Modified: | 27 Nov 2017 12:58 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6438 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |