Специфіка показників медійної компетентності в розрізі протидії стратегії управління смислами в засобах масової комунікації

Талашук, К. Ф. (K. Talashuk) (2010) Специфіка показників медійної компетентності в розрізі протидії стратегії управління смислами в засобах масової комунікації. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 141-150.

[thumbnail of 2_10_17.pdf] PDF - Published Version
Download (2MB)

Abstract

У статті розглядається суть стратегій управління смислами транснаціонального зразка, що межує із маніпулюванням інтелектуальними потенціалами цільової аудиторії; стверджується, що медійна компетентність особистості та її показники можуть стати тим захисним бар'єром, що упереджує деструкційні наслідки реалізації програм цілеспрямованого виробництва смислопослуг стратега на території тієї держави, в чиєму маніпулюванні та управлінні якою він зацікавлений.(Paper deals with covering of the sense making strategy which is realized in the transnational way and borders with manipulation by the target audience intellectual faculties. Special attention is paid to the media competency which plays a role of defensive barrier during the process of realization sense making strategy all over the country.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Медіакомпетентність, транснаціональна маніпуляція, стратегія управління смислами.(Mediacompetence, transnational manipulation, strategy of management senses.)
Subjects: Навчальні матеріали та презентації
by fields of science > Social science
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 27 May 2011 06:40
Last Modified: 27 May 2011 06:40
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/649

Actions (login required)

View Item View Item