Медійно компетентна аудиторія нових медіа

Талашук, К. (K. Talashuk) (2010) Медійно компетентна аудиторія нових медіа. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 5-15.

[thumbnail of 1.pdf] PDF
Download (1MB)

Abstract

Стаття розкриває поняття медійно компетентної аудиторії нових медіа, характеризується середовище формування такої аудиторії та пропонується класифікація субкомпетенцій різного рівня як складових компетентності загалом; акцентується увага на виробленні стійкої державної політики медійної грамотності громадян (Article is devoted to the covering of the notion of the media competency; media competent audience and its formation environment are characterized. Classifcation of skills as the essential components of the media competency is also proposed. Author stresses on the need of the steady public policy for the development of the conscious and competent users of new media)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: медіакомпетентність, нові медіа, медіаграмотність (media competency, new media, media literacy.)
Subjects: by fields of science > Social science > Sociology
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 27 May 2011 07:56
Last Modified: 27 May 2011 07:56
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/651

Actions (login required)

View Item View Item