Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість

Бенедик, Ю. Ю. (2010) Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість. Наукові записки . Серія “ Економіка ”. Фінансова система України (Вип.14). pp. 94-101.

[thumbnail of 12.pdf] PDF - Published Version
Download (360kB)

Abstract

У статті визначено сутність бренду та фінансової стійкості державного вищого навчального закладу в Україні. А також досліджено вплив бренду державного вищого навчального закладу на його фінансову стійкість.
(In the article the essence of brand and financial stability of state higher educational establishment in Ukraine is determined. And also the influence of brand of state higher educational establishment on its financial stability is investigated.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Фінансова стійкість, державний вищий навчальний заклад, бренд, бренд-менеджмент. (Financial stability, state higher educational establishment, brand, brand-management.)
Subjects: by fields of science > Economics
Divisions: The College of Economics Management > The Department of Finance
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 15 Feb 2018 15:38
Last Modified: 15 Feb 2018 15:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6745

Actions (login required)

View Item View Item