Dunaievska, O. (Дунаєвська О. В.) (Дунаевская О. В.) and Vorona, A. (Ворона А. О.) (Ворона А. А.) (2017) Strategies and tools of an effective doctor-patient communication (Стратегії та засоби ефективної комунікації між лікар-пацієнт) (Стратегии и средства ефективной коммуникации доктор-пациент). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). pp. 10-13. ISSN 2519-2558
PDF
- Published Version
Download (382kB) |
Анотація
The article brings the issue of professional training of physicians to light. The main attention is laid upon the problem of professional communication in English language. Furthermore, the work highlights the problem of time management and quality of the services offered by a physician. The aspects of verbal and non-verbal communication are viewed as one of the key components of successful information exchange between a doctor and a patient. Also the work covers some psychological aspects of patients’ behaviour that later are crystallized in different types of patients. The latter are analyzed from the perspective of their social behavior that is crucial for defining of at least two distinct types of patients, and the factors to consider are: their assertiveness, interest, and language pace. Consequently, the set of basic verbal and non-verbal characteristics a physician estimates are: eye contact, body movements, voice, posture. These get special kind of attention from the very onset of a doctor patient communication. The investigation offers some universal issues that are crucial for a physician in the selection of linguistic and extra linguistic tools while interacting with a patient. Due to their colossal importance and maximal effectiveness in medical practice the previously mentioned issues are viewed as maximums of doctor-patient communication.
(Стаття висвітлює питання професійної підготовки лікарів. Основна увага у роботі приділяється проблемі професійного спілкування англійською мовою. Окрім того, стаття підкреслює проблему розподілення часу і якості послуг, наданих лікарем. Аспекти як вербального, так і невербального спілкування розглядаються в якості одного з ключових компонентів успішного обміну
інформацією між лікарем та пацієнтом. У праці також зазначені певні психологічні аспекти поведінки пацієнтів, які в подальшому розкриваються у їх різних типах. Останні аналізуються з огляду на їх соціальну поведінку, яка є вирішальною для визначення щонайменше двох основних типах пацієнтів. Факторами, яким приділяється особлива увага є: впевненість, зацікавленість і темп мовлення. Отже, базовими вербальними та невербальними характеристиками, з якими зіштовхується лікар є: зоровий контакт, рухи тіла, голос та постава. Ці чинники привертають особливу увагу від самого початку спілкування лікаря і пацієнта. Дослідження пропонує деякі поради щодо вибору лікарем лінгвістичних та екстралінгвістичних засобів під час розмови з пацієнтом. Через їх колосальну важливість та безумовну ефективність в медичній практиці зазначені вище поради розглядаються в якості максимумів спілкування між лікарем та пацієнтом.)
(Статья освещает вопрос профессиональной подготовки врачей. Основное внимание уделяется проблеме профессиональной коммуникации на английском языке. Более того, эта робота подчеркивает проблему распределения времени и качества услуг врача. Вербальные и невербальные аспекты коммуникации рассматриваются в качестве одного из ключевых компонентов успешного обмена информации между доктором и пациентом. Эта работа также освещает некоторые психологические аспекты поведения пациентов, которые далее проявляются в их разных типах. Последние анализируются с точки зрения их социального поведения, решающего звена для обозначения по крайней мере двух типов пациентов. Факторы, которые были приняты во внимание: зрительный контакт, телодвижения, голос и поза. Эти критерии первоначально привлекают внимание с самого начала общения врача и пациента. Исследование предлагает некоторые советы врач касательно выбора лингвистических и экстралингвистических средств во время разговора с пациентом. Из-за их колоссального значения и особой эффективности в медицинской практике, советы, описанные выше, рассматриваются в качестве максимумов коммуникации между врачом и пациентом.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Doctor, patient, communication, frame, communicative event, behavioral model, professional language (Лікар, пацієнт, комунікація, фрейм, комунікативна подія, модель поведінки,професійна мова) (Доктор, пациент, коммуникация, фрейм, коммуникативное событие, модель поведения, профессиональный язык) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 17 Гру 2018 15:30 |
Остання зміна: | 17 Гру 2018 15:30 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7402 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |