Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності

Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) and Августюк, М. M. (M. Avgustiuk) (2016) Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 19-29. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 4.pdf] PDF - Published Version
Download (390kB)

Анотація

У статті розглянуто ілюзію знання як помилку метакогнітивного моніторингу, яка виникає внаслідок надмірної суб’єктивної впевненості у знанні, що не відповідає об’єктивній успішності виконання завдання. Визначено роль ілюзії знання у продуктивності навчальної діяльності. Зокрема, пояснено причини та механізми виникнення ілюзії знання, її негативні наслідки
в навчальній діяльності студентів, окреслено шляхи нівелювання негативного впливу ілюзії знання на ефективність навчальної діяльності.
(The paper highlights the illusion of knowing regarded as metacognitive monitoring error resulting from subjective overconfi dence in knowing that does not meet the objective success of task performance. We analyze the role of the illusion of knowing in the productivity of educational activity. In particular, we explain the reasons and mechanisms of the illusion of knowing, its negative consequences in the educational activity of students, outline the possible ways of the annihilation of the negative infl uence of the illusion of knowing on the effectiveness of educational activity.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: ілюзія знання, ілюзорне знання, метакогнітивний моніторинг, навчальна діяльність, негативний вплив (illusion of knowing, illusory knowledge, metacognitive monitoring, educational activity, negative infl uence)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 25 Січ 2019 11:55
Остання зміна: 25 Січ 2019 11:55
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7504

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент