Карповець, Х. (Kh. Karpovets) (2019) Правописна компетентність як результат навчання майбутніх філологів: аналіз анкетування. Філологічна освіта: компетентнісна парадигма: матеріали Міжнародної науково-практичної заочної інтернет-конференції (15 листопада 2019 р.). pp. 66-69.
PDF
- Published Version
Download (618kB) |
Анотація
Культура писемного мовлення філолога передусім залежить від рівня сформованості правописної компетентності, вироблення й удосконалення якої передбачає тісний зв’язок
між усіма структурними рівнями мови й у контексті становлення професійної мовнокомунікативної компетентності відбувається впродовж усього навчання. Правописну компетентність тлумачимо як набуту особистісну здатність орфографічно й пунктуаційно правильно оформлювати писемне мовлення будь-якого стилю відповідно до чинних правописних норм. Правописна компетентність – це структурне утворення, у складі якого
виокремлюємо такі компоненти: 1) когнітивний (теоретичні знання з орфографії та пунктуації української мови); 2) операційний (правописні вміння й навички); 3) діяльнісний
(досвід використання відповідних знань, умінь і навичок на практиці); 4) ціннісно-смисловий (потреби, мотиви й ціннісні орієнтири, які передбачають усвідомлення важливості грамотного письма і спонукають до підвищення власного рівня сформованості правописної
компетентності); 5) поведінковий (дотримання правописних норм у писемному тексті будьякого функційного стилю мовлення).
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра української мови і літератури |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 20 Січ 2020 08:34 |
Остання зміна: | 20 Січ 2020 08:34 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8050 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |