Галецький, С. (S. Galetskyi) (2019) Особливості організації експериментального дослідження формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи», 2. pp. 47-51.
PDF
- Published Version
Download (401kB) |
Анотація
Експериментальне дослідження формування комунікативної
компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційнокомунікаційних технологій передбачає спеціально організовану діяльність з
перевірки наукової гіпотези щодо ефективності авторської моделі та виявлення причинно-наслїдкових зв’язків між рівнем сформованості комунікативної компетентності досліджуваних (залеж на експериментальна
змінна) та моделлю формування (незалежна експериментальна змінна).
Доведення коваріантності, взаємозалежності експериментальних змінних і є провідною метою наукового експерименту як методу зміни предмету»
дослідження у контрольованих умовах (Загвязинский, Агафоиов, 2001, с. 157) упровадження моделі формування комунікативної компетентності;
емпіричної перевірки результативності теоретично обґрунтованих положень (Букам, Попова, Клименюк, 2009) щодо ролі інформаційно-комунікативних технологій у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів; оцінку рівня ефективності упроваджених авторських інновацій (Курило, Хриков, А даменко, 2013) - моделі, форм і методів формування
комунікативної компетентності.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра міжкультурної комунікації |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 21 Січ 2020 20:43 |
Остання зміна: | 21 Січ 2020 20:43 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8083 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |