Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість.

Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2010) Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість. Фінансова система України. Збірник наукових праць (Вип.14). pp. 94-101.

[thumbnail of Vplyv.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (171kB) | Preview

Abstract

У статті визначено сутність бренду та фінансової стійкості державного вищого навчального закладу в Україні. А також досліджено вплив бренду державного вищого навчального закладу на його фінансову стійкість. (In the article certainly essence of brand and financial stability of state higher educational establishment is in Ukraine. And also investigational influence of brand of state higher educational establishment on his financial stability.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Фінансова стійкість, державний вищий навчальний заклад, бренд, бренд-менеджмент.(Financial stability, state higher educational establishment, brand, brand-management.)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Management of enterprises. Management > Management. Economy of information
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Economics Management > The Department of Finance
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 25 Jun 2011 09:09
Last Modified: 25 Jun 2011 09:09
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/914

Actions (login required)

View Item View Item