Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2010) Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість. Фінансова система України. Збірник наукових праць (Вип.14). pp. 94-101.
![]() Preview |
PDF
- Published Version
Download (171kB) | Preview |
Abstract
У статті визначено сутність бренду та фінансової стійкості державного вищого навчального закладу в Україні. А також досліджено вплив бренду державного вищого навчального закладу на його фінансову стійкість. (In the article certainly essence of brand and financial stability of state higher educational establishment is in Ukraine. And also investigational influence of brand of state higher educational establishment on his financial stability.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Фінансова стійкість, державний вищий навчальний заклад, бренд, бренд-менеджмент.(Financial stability, state higher educational establishment, brand, brand-management.) |
Subjects: | by fields of science > Education by fields of science > Management of enterprises. Management > Management. Economy of information Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of Economics Management > The Department of Finance |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 25 Jun 2011 09:09 |
Last Modified: | 25 Jun 2011 09:09 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/914 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |