Items where Division is "Кафедра філософії та культурного менеджменту" and Year is 2024
S
Shevchuk, Dmytro (Д. Шевчук) and Yakunina, Kateryna (К. Якуніна) (2024) The possibility of interreligious dialogue in times of war: the experience of Ukraine (Можливість міжрелігійного діалогу під час війни: досвід України). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (№27). pp. 3-9. ISSN 23127112
Б
Бондарчук, В. О. (V. Bondarchuk) (2024) Священнослужителі та музейна справа у Західній Україні (ХХ ст. — 2024) (Clergy and museums in the Western Ukraine (XX th c. – 2024)). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку (вип.48). pp. 345-354. ISSN 25181890
К
Карповець, М. (M. Karpovets) (2024) Емоційний складник освітнього перформансу студентів вищої школі (Emotional component of performative activity of higher education students). Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки (вип.22). pp. 70-75.
Карповець, М. В. (M. Karpovets) (2024) Поховальні обряди як різновид культурного перформансу (Funeral rite as a variety of cultural performance). Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, Культурологія, Соціологія. (вип.28). pp. 58-68. ISSN 25181343
Карповець, М. В. (M. Karpovets) (2024) Перформативна діяльність студентів вищої школи: до проблеми психології розуміння (Performative activity of university students: towards the psychology of understanding). Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Психологія" (вип. 4).
Карповець, М. В. (M. Karpovets) (2024) Стан тривожності студентів як емоційної компоненти розуміння (The state of anxiety of students as an emotional component of understanding). Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія, 35(74) (№ 6). pp. 110-115.
Карповець, М. В. (M. Karpovets) (2024) Теоретико-концептуальна модель формування розуміння у перформативній діяльності студентів (Theoretical and conceptual model of understanding formation in students’ performative activity). Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки (вип.21). pp. 121-130.
Карповець, М. В. (M. Karpovets)) (2024) Когнітивний вимір перформативного інсценування у навчальній діяльності студентів (The cognitive dimension of performative staging in students’ learning activities). Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. (№ 3). pp. 55-59.
П
Петрушкевич, Марія (M. Petrushkevych) (2024) Універсальні міфологічно-світоглядні та естетичні коди у воєнній поезії: ситуація російсько-української війни (Universal mythological, worldview and aesthetic codes in war poetry: the situation of the russian-ukrainian war). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (№27). pp. 21-29. ISSN 23127112
Ш
Шевчук, Д. (2024) Міжнародна наукова конференція "Діалог між культурами: цінності, принципи, перспективи" 8 листопада 2024 року: програма конференції. Вид-во НаУОА.
Я
Янковська, Ж. (Zh. Yankovska) (2024) Фольклорні записи та фольклоризовані оповідання Олени Пчілки для дітей молодшого шкільного віку: виховний аспект (Folklore records and folklorized stories of Elena Pchilka for children of primary school age: educational aspect). Волинь філологічна: текст і контекст (вип.38). pp. 7-20.
Янковська, Ж. (Zh. Yankovska) (2024) Художня психологічна деталь у новелах Ірини Савки як маркер війни (за збіркою «Шипшинове намисто») (Аrtistic psychological detail in Iryna Savka’s short stories as a marker of war (based on the collection “Rosehip necklace”)). ХІV. Internationale virtuelle Konferenz der Ukrainistik "Dialog der Sprachen – Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht" Reihe: Internationale virtuelle Konferenz der Ukrainistik. Bd. 2023.. pp. 160-171.
Янковська, Ж. О. (Zh. O. Yankovska) (2024) Весільна обрядовість у художньому просторі роману Василя Махна «Вічний календар»: імагологічний аспект (The wedding rituals in the artistic discourse of Vasyl Makhno’s novel “The Eternal Calendar”: an imagological aspect). Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 35(74) (2). pp. 235-239. ISSN 27104656


Up a level