Digital Repository of Ostroh Academy

The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі )

Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.

[img] PDF
Download (71kB)

Abstract

The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using manipulation technology in creating advertising messages which effectively influence the target audience (У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання маніпулятивних технологій у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Hypnosis, neurolinguistic programming, advertising (Гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 25 Feb 2013 10:36
Last Modified: 25 Feb 2013 10:36
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1645

Actions (login required)

View Item View Item