Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.
| 
              
PDF
 Download (71kB)  | 
          
Анотація
The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using manipulation technology in creating advertising messages which effectively influence the target audience (У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання маніпулятивних технологій у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію)
| Тип файлу: | Стаття | 
|---|---|
| Ключові слова: | Hypnosis, neurolinguistic programming, advertising (Гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама) | 
| Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій | 
| Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко | 
| Дата розміщення: | 25 Лют 2013 10:36 | 
| Остання зміна: | 25 Лют 2013 10:36 | 
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1645 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Переглянути елемент | 


