Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.
PDF
Download (71kB) |
Анотація
The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using manipulation technology in creating advertising messages which effectively influence the target audience (У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання маніпулятивних технологій у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Hypnosis, neurolinguistic programming, advertising (Гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 25 Лют 2013 10:36 |
Остання зміна: | 25 Лют 2013 10:36 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1645 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |