Особливості формування й розвитку гендерної ідентичності дітей старшого дошкільного віку (Features of forming and development of gendernoy identity of children of senior preschool age)

Мороз, Р. (Moroz R.) (2012) Особливості формування й розвитку гендерної ідентичності дітей старшого дошкільного віку (Features of forming and development of gendernoy identity of children of senior preschool age). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 166-168.

[thumbnail of 24.pdf] PDF - Published Version
Download (243kB)

Анотація

У статті відображено результати емпіричного дослідження
особливостей формування й розвитку особистісної
ідентичності дітей старшого дошкільного віку. Визначено
основні компоненти особистісної ідентичності, деякі відмінності
в
співвідношенні
компонентів
ідентичності
у
хлопчиків
і
дівчаток
старшого
дошкільного віку. (The results of empiric research of features of children of senior
preschool age personality identity forming and development are
represented in the article. Basic komponenty of personal identity
and some differences in correlation of identity components for boys
and girls of senior preschool age are defined)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: ідентичність, особистісна ідентичність, діти старшого дошкільного віку, валентність ідентичності, статева приналежність, самоідентифікація (identity, personality identity, children of senior preschool age, valency of identity, sexual belonging, selfidentification)
Теми: За напрямами > Гендерні дослідження
За напрямами > Психологія
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 01 Лют 2017 20:33
Остання зміна: 01 Лют 2017 20:33
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5381

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент