Візуальна репрезентація гендеру в сучасній моді та рекламі

Кромська, А. (A. Kromska) (2013) Візуальна репрезентація гендеру в сучасній моді та рекламі. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 132-137.

[thumbnail of 16.pdf] PDF - Published Version
Download (246kB)

Анотація

У сучасному світі виникає багато непорозумінь, пов’язаних
з феноменом гендеру. Людство зіштовхнулось з тим, що традиційні
уявлення про гендерні ролі в суспільстві можуть не
відповідати дійсності. У статті розглянуто репрезентацію
гендеру у сферах моди та реклами, в яких знайшли своє відображення
як
суспільні
стереотипні
уявлення,
так
і
невідповідність
їм, а також
їх взаємодію
та
протистояння. (There are a lot of misunderstandings related to the phenomenon
of gender in the modern world. Humanity was faced with traditional
gender roles which often are inconsistent with reality. The article is
devoted to representation of gender in fashion and advertisement
which reflected both social stereotypes and mismatches between
them as well as their interaction and confrontation.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: гендер, мода, реклама, візуальне в культурі, трансгендер, гендерні стереотипи (gender, fashion, advertisement, visual in culture, transgender, gender stereotypes)
Теми: За напрямами > Гендерні дослідження
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 27 Лют 2017 09:54
Остання зміна: 27 Лют 2017 09:54
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5497

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент