Internet-магазин як складова малого та середнього бізнесу в Україні: привабливість та проблеми

Боднар, І. В. (2009) Internet-магазин як складова малого та середнього бізнесу в Україні: привабливість та проблеми. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.12). pp. 13-18.

[thumbnail of 4.pdf] PDF - Published Version
Download (254kB)

Анотація

У статті розкрито сутність малих та середніх підприємств, вказано їх значення для економіки країни. Акцентовано увагу на одному із видів цих підприємств – Internet-магазинах: охарактеризовано низку привабливих сторін та проблем.
(Essence of small and middle enterprises is exposed, their value is indicated for the economy of country. Attention is accented on one of types of these enterprises – internet-shops: the row of attractive sides and problems is described.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Internet-магазин, бізнес, підприємство, товар, клієнт, мале та велике підприємство (Internet-shop, business, enterprise, commodity, customer, small and large enterprise)
Теми: За напрямами > Економіка
За напрямами > Економіка > Фінанси
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Марія Беженар
Дата розміщення: 30 Січ 2018 10:12
Остання зміна: 30 Січ 2018 10:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6582

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент