Методичне забезпечення оцінювання економічної ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті (Methodical provision of enterprise’s economic efficiency assessment in the marketing aspect)

Герасимов, О. К. (O. Gerasymov) (2018) Методичне забезпечення оцінювання економічної ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті (Methodical provision of enterprise’s economic efficiency assessment in the marketing aspect). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» (9(37)). pp. 32-39. ISSN 2311-5149

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (533kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему формування методичного забезпечення оцінки ефективності діяльності підприємства, досліджено теоретичні підходи до його оцінки. Здійснено групування показників оцінювання за рядом напрямів, сформовано обґрунтований перелік показників, здійснено кластерізацію підприємств і розрахунок інтегрального показника за об’єктивною складовою.
(The article deals with the problem of developing methodical support for enterprise’s activity efficiency assessment and overviews the theoretical approaches to the evaluation. The author groups assess indicators by a number of factors, generates a reasonable list of indicators carries out clusterization of enterprises and calculates the integral index applying the objective component.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Ефективність, показник, кластер, ранжування, оцінка, напрям, фактор (Еfficiency, index, cluster, ranking, rating, direction, factor)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 30 Жов 2018 14:42
Остання зміна: 30 Жов 2018 14:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7241

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент