Розвиток пізнавальних можливостей студентів під час диференційованого навчання з іноземної мови

Харжевська, О. M. (O. Kharzhevska) (2016) Розвиток пізнавальних можливостей студентів під час диференційованого навчання з іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 187-195. ISSN 966-7631-15-Х

[thumbnail of 19.pdf] PDF - Published Version
Download (333kB)

Анотація

У статті розглянуто особистісно орієнтований та комунікативний підходи до вивчення іноземної мови. Обґрунтовано шляхи підвищення ефективності оволодіння іноземною мовою студентами інженерно-технічних спеціальностей за допомогою розвитку лінгвопізнавальної та професійної мотивації; визначено рівень соціокультурної та комунікативної компетенції особистості студента; висвітлено питання змістового компонента технології різнорівневого навчання.
(The article deals with the personally oriented and communicative approaches to the foreign language learning. The ways of improving the effectiveness of foreign language mastering by the students of engineering specialties due to the development of language cognitive and professional motivations are substantiated; the level of sociocultural and communicative personal competencies is defi ned; the problem of conceptual component of multilevel teaching technology has been singled out.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: пізнавальні процеси, комунікативна компетенція, професійна мотивація, міжкультурні навички, різнорівневе навчання (cognitive processes, communicative competencies, professional motivation, intercultural skills, multilevel teaching)
Теми: За напрямами > Освіта > Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 31 Січ 2019 10:04
Остання зміна: 31 Січ 2019 10:04
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7519

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент