Digital Repository of Ostroh Academy

Items where Subject is "by fields of science > Education > Higher Education. Universities. Scientific training"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: І | Б | Г | Д | З | К | Л | М | Н | П | Р | С | Т | Х | Ш | Ю
Number of items at this level: 36.

І

Іщенко, О. (O. Ishchenko) (2016) Автономне навчання в умовах міжкультурної інтеграції (Autonomous learning in intercultural integration). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 131-133.

Б

Бадзян, О. (O. Badzian) (2012) Переваги і недоліки дистанційного навчання в українських вищих навчальних закладах. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 5). pp. 6-8.

Балашов, Е. (E. Balashov) (2010) Formy, wskaznikii kryterija samorealizacji mlodziezowej w polskej i ukrainskiej nauce pedagogicznej. Наукові записки "Транскордонне співробітництво у контексті перспектив європейської інтеграції України". Серія "Політичні науки". (Вип.4). pp. 252-266.

Бенедик, Ю.Ю. (Y. Benedyk) (2010) Перспективи розвитку державних вищих навчальних закладів України в ХХІ столітті. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Формування стратегії розвитку економіки України як передумова стійкого соціально-економічного зростання (з урахуванням закордонного досвіду)». pp. 482-484.

Берегова, Г. (G. Beregova) (2013) АКТУАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. (The topicality of the Philosophical Research in the System of Higher Education of Ukraine.). Наукові записки. Серія "Філософія" (Вип.14). pp. 133-138.

Бойко, A. (A. Boyko) (2015) Практично-прагматичні аспекти розвитку сучасної освіти.(Almost-pragmatic aspects of the development of modern education). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Філософія” (Вип.18). pp. 30-35.

Бойко, А. (A. Boyko) (2015) Практично-прагматичні аспекти розвитку сучасної освіти.(Almost-pragmatic aspects of the development of modern education.). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Філософія” (Вип.18). pp. 30-35.

Г

Герасимова, І. (I. Herasymova) (2014) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 39-42.

Гоч, І.(I. Goch) (2012) Характерні особливості спілкування учасників педагогічного процесу у ВНЗ. (Unpublished)

Гошовська, Л. (L. Hoshovska) (2016) Використання методів «ділова гра» та «кейс-стаді» для розвитку професійно-спрямованої іншомовної комунікативної компетентності студентів (Application of «business game» and «case study» technologies for the development of communicative profession-aimed foreign language competence of higher school students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 91-93.

Гречок, Л. (L. Hrechok) and Лашук, Н. (N. Lashuk) (2015) Інноваційні тенденції у викладанні іноземної мови в сучасних умовах. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 76-78.

Грибінчик, К. (K. Grybinchyk) (2013) ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 3). pp. 26-28.

Д

Дмитрієва, О. (O. Dmutriieva) (2016) Нестандартні підходи до формування лінгвокраїнознавчої компетенції майбутніх учителів іноземної мови (Nonstandard approaches to formation of lingua and country-specific competence of the future foreign language teachers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 119-121.

Діденко, М. (M. Didenko) (2016) Особливості створення ситуації успіху на заняттях з англійської мови у ВНЗ (Creating a situation of success at English classes in a university). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 117-119.

З

Зубенко, Т. А. (T.Zubenko) (2012) Місце та проблеми запровадження інформаційних технологій в навчальному процесі майбутніх управлінців (Place and problems of introduction of informational technologies within the studying process of future managers). Соціально-інформаційні процеси в державному управлінні та місцевому самоврядуванні [Текст] / матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (22 лютого 2012, м. Острог) (Вип. 3). pp. 107-110.

К

Каніболоцька, О. (O. Kanibolotska) (2014) КОМПЕНСАТОРНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИСТУДЕНТІВ МОВНИХ ВУЗІВ (Compensatory competence as part of foreign language professional education of the students of language faculties). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.48). pp. 306-308.

Каськова, І. (Kaskova I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Interactive learning as an innovative phenomenon in pedagogy high education (Інтерактивне навчання як інноваційне явище у педагогіці вищої школи). Social media: origins, development and prospects. pp. 7-16.

Ковальчук, О. (O. Kovalchuk) (2016) Інноваційні методи викладання англійської мови професійного спрямування у технічних ВНЗ (Innovative methods of teaching English for specific purposes in technical university). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 152-156.

Король, Л.Д.(L. Korol) (2010) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ У СТУДЕНТІВ (Psycholinguistic peculiarities of the students’ national character formation). PhD thesis, Волинський національний університет імені Лесі Українки (Volhynia national university named after Lesya Ukrainka).

Л

Лесневська, К. (K. Lesnevska) (2016) Розвиток іншомовної комунікативної компетенції у контексті рекомендацій Ради Європи з мовної освіти (Foreign language communicative competence formation according to Common European framework of reference for languages). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 196-198.

Лутай, Н. В. (N. Lutai) and Бесараб, Т. П. (Т. Besarab) (2016) Творчі завдання на заняттях з вивчення англійської мови (Imaginative activities at the language class). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 203-206.

М

Миськів, В. (V. Myskiv) (2016) Принципи відбору навчального матеріалу у процесі навчання граматики англійської мови після німецької (The principles of the selection of educational material in the process of teaching English grammar after German). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 230-233.

Н

Нежива, О. (O. Nezhyva) (2015) Сучасний погляд на державну освітню політику України (Modern view on the national education policy in Ukraine). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Філософія” (Вип.18). pp. 43-46.

П

П'янковська, І. В. (Piankovska I.) (2016) Застосування технології «переверненого навчання» у викладанні дисципліни «Лексичний менеджмент» (Using «flihhed learning» technology in teaching lexical management). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»., 60. pp. 52-56.

Потюк, І. Є. (Potiuk I. Ye.) (2016) Методика формування іншомовної лексичної компетентності студентів в умовах стратегічного вивчення іноземної мови (комунікативний аспект) (The methodology of forming of the students’ foreign lexical competence based on the strategic learning of a foreign language (communicative aspect). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 280-283.

Почтовюк, А. Б. (A. B. Pochtoviuk) (2013) ПРОФЕСІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНА ВІДПОВІДНІСТЬ ЯК ВЕКТОР РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ В ІНТЕРЕСАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. (Vocational qualification compliance as vector of development of higher education in the interest of national economy). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Економіка» (Вип.24). pp. 44-48.

Р

Романюк, О. (O. V. Romanuk) (2015) Тенденції антропологізації української вищої освіти (Tendencies of anthropologization of ukrainian higher education). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Філософія” (Вип.18). pp. 25-29.

С

Сіліванова, І. (I. Silivanova) (2014) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ФРАНЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ УНІВЕРСИТЕТУ РЕНН ІІ ВЕРХНЬОЇ БРИТАНІЇ). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 119-124.

Т

Тригуб, І. (I. Tryhub) (2014) МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЯК ОДИН ІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ (Students motivation as one of the most important factors of the successful professional preparation). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.48). pp. 315-318.

Х

Харчук, Ю. Ю. (Y. Kharchuk) (2014) ОЦІНКА ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ОСНОВІ АПАРАТУ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ. (ASSESSMENT OF THE FINANCIAL STABILITY OF PUBLIC AND COMMUNAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS ON THE BASE OF FUZZY LOGIC). Аналітично-інформаційний журнал «Схід», №5 (125). pp. 107-112. ISSN 1728-9343

Ш

Швелідзе, Л. Д. (Shvelidze) (2016) Лінгводидактичний аспект навчання майбутніх юристів англійського фахового мовлення (на матеріалі текстів про кіберзлочини) (Linguodidactic aspect of teaching future lawyers the English professional language (based on cybercrime materials). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 356-358.

Шевчук, І. (I. Shevchuk) (2015) Особливості формування творчого підходу в студентів вищої школи економічного профілю у процесі вивчення іноземної мови (The creative attitude formation peculiarities of students in higher economic academic institutions in the foreign) language studying process. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.59). pp. 258-259.

Шевчук, Д. (D. Shevchuk) (2014) Становище університету: від діагностики кризи до перспективи культурної політики (The condition of university: from diagnostics of crisis to perspectives of cultural policy). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філософія", Вип.15. pp. 114-119.

Шиян, Т. (T. Shyian) (2014) ВИКЛАДАННЯ БІЗНЕС-КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ (Teaching business English during preparing students of philological departments). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.49). pp. 297-299.

Шостак , І. В. (I. Shostak) (2006) Професорсько-викладацький склад Університету св. Володимира у 1834-1839 роках (національний аспект) (Profesors of University of sv. Volodymyr in 1834-1839 years (national aspect). Записки Наукового товариства ім. О.Оглоблина, Т. VI. pp. 67-79.

Ю

Ю. О. Хорошилова, Ю. (Yu. Khoroshylova) (2014) ПРОБЛЕМА НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЮ СТУДЕНТІВ ВНЗ НЕМОВНОГО ПРОФІЛЮ (The problem of the training listening of the students of non-linguistic specializations). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.48). pp. 319-320.

This list was generated on Sat Mar 25 11:38:11 2017 EET.