ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Грибінчик, К. (K. Grybinchyk) (2013) ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 3). pp. 26-28.

[thumbnail of 6_2013_4.pdf] PDF - Published Version
Download (32kB)

Abstract

У статті розглядається питання застосування інноваційних методів навчання, особливо кросвордів, для контролю теоретичних знань учнів ЗОШ.
(This article discusses the use of innovative methods learning, especially crosswords to control the theoretical knowledge of students of secondary school.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: кросворди, знання та навички, методи, наочність, контроль, теоретичні знання, навчальний процес (сrossword, knowledge and skills, methods, visibility, control, theoretical knowledge and learning process)
Subjects: by fields of science > Education > Higher Education. Universities. Scientific training
Divisions: Educational and Scientific Institute of Linguistics
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 13 Feb 2013 13:25
Last Modified: 13 Feb 2013 13:25
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1585

Actions (login required)

View Item View Item