Грибінчик, К. (K. Grybinchyk) (2013) ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 3). pp. 26-28.
PDF
- Published Version
Download (32kB) |
Abstract
У статті розглядається питання застосування інноваційних методів навчання, особливо кросвордів, для контролю теоретичних знань учнів ЗОШ.
(This article discusses the use of innovative methods learning, especially crosswords to control the theoretical knowledge of students of secondary school.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | кросворди, знання та навички, методи, наочність, контроль, теоретичні знання, навчальний процес (сrossword, knowledge and skills, methods, visibility, control, theoretical knowledge and learning process) |
Subjects: | by fields of science > Education > Higher Education. Universities. Scientific training |
Divisions: | Educational and Scientific Institute of Linguistics |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 13 Feb 2013 13:25 |
Last Modified: | 13 Feb 2013 13:25 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1585 |
Actions (login required)
View Item |