ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Грибінчик, К. (K. Grybinchyk) (2013) ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 3). pp. 26-28.

[thumbnail of 6_2013_4.pdf] PDF - Published Version
Download (32kB)

Анотація

У статті розглядається питання застосування інноваційних методів навчання, особливо кросвордів, для контролю теоретичних знань учнів ЗОШ.
(This article discusses the use of innovative methods learning, especially crosswords to control the theoretical knowledge of students of secondary school.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: кросворди, знання та навички, методи, наочність, контроль, теоретичні знання, навчальний процес (сrossword, knowledge and skills, methods, visibility, control, theoretical knowledge and learning process)
Теми: За напрямами > Освіта > Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 13 Лют 2013 13:25
Остання зміна: 13 Лют 2013 13:25
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1585

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент