Публіцистичний текст та мовна номінація (Nonfiction text and the language)

Мінкова, О. Ф. (O. Minkova) and Надольська, Ю. А. (Y. Nadolska) (2017) Публіцистичний текст та мовна номінація (Nonfiction text and the language). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). pp. 207-209. ISSN 2519-2558

[thumbnail of 64.pdf] PDF - Published Version
Download (378kB)

Анотація

У статті розглядається проблема вторинної номінації як однієї з найскладніших проблем сучасної лінгвістики, а також функціональних засобів вторинної номінації. Вторинна лексична номінація – це використання наявних у мові номінативних засобів у новій для них функції називання. Номінація такого типу – явище досить складне, оскільки і цьому разі вторинні найменування не є результатом прямого відображення дійсності, а спираються на значення вихідного слова. У мові газетно-журнальної публіцистики, в першу чергу, трансформуються всі лексичні зміни, оскільки в ній більшою мірою, ніж у повсякденному мовленні, лінгвальний стереотип зазнає експериментальних перетворень. Вторинна номінація має в зазначеній підсистемі не епізодичний характер, а є однією з основних комунікативних настанов.
(The secondary nomination is considered as one of the most difficult problems in the modern linguistics and as functional techniques of the secondary nomination. The secondary lexical nomination is a usage of available nominative methods in the language, which are new for their function of denomination. The nomination of such type is the phenomenon, which is rather complicated as in this case, the secondary nominations are not a result of direct reflection of reality, and they are based on the meaning of the original word. First of all, in the language of newspaper journalism all lexical changes are transformed, as the lingual stereotype is impacted by experimental changes greater in it, than in daily speech. The secondary nomination has non-episodic nature in the mentioned subsystem and is the one of the main communicative attitude.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Газетно-журнальна публіцистика, вторинна номінація, комунікативність, лінгвістика, лінгвальний стереотип (Newspaper journalism, the secondary nomination, communication, linguistic, lingual stereotype)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 28 Лют 2019 20:28
Остання зміна: 28 Лют 2019 20:28
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7590

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент