Digital Repository of Ostroh Academy

Використання інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК)в електронних ЗМК для рекламування діяльності туристичних агенцій

Химера, М. В. (Khymera) (2012) Використання інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК)в електронних ЗМК для рекламування діяльності туристичних агенцій. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 346-349.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (162kB) | Preview

Abstract

Розглянуто основні аспекти використання інтегрованих маркетингових комунікацій українськими туристичними агенціями за допомогою електронних засобів масової комунікацій як найоптимальнішого каналу поширення комерційної інформації.(In the article are examined the main aspects of integratec marketing communications campain by Ukrainian travel agencies which used electronic media as a communications channel fi» distribution of commercial information.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія"(The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Iнтегровані маркетингові комунікації, засоби масової комунікації, комерційна інформація, туристичні агенції.(The integrated marketing communication, mass media, commercial information, travel agencies.)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 07 Feb 2012 14:46
Last Modified: 07 Feb 2012 14:46
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1158

Actions (login required)

View Item View Item