Digital Repository of Ostroh Academy

Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору

Смолярчук , Є. (Ye. Smoliarchuk) (2012) Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 191-202.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (581kB) | Preview

Abstract

У статті предметом комплексного аналізу стали сутність, структура и особливості промоушн медійної продукції, її роль у трансформаціях інформаційного суспільства та з 'ясовується роль держави в даному типі інфоромаційно-ко-мунікаційних обмінів. (The article becomes the subject of a comprehensive analysis of the nature and structure features of promotion of media products, its role in transforming the information society and it turns out the state's role in this type of information and communication exchanges.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія"(The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Телебачення, телевізійний продукт, аудиторія, подія, просування, інформаційний простір. (TV, television product, audience, event, promotion, information space.)
Subjects: Навчальні матеріали та презентації
by fields of science > Social science
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 08 Feb 2012 12:44
Last Modified: 08 Feb 2012 12:44
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1163

Actions (login required)

View Item View Item