Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору

Смолярчук , Є. (Ye. Smoliarchuk) (2012) Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 191-202.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (581kB) | Preview

Анотація

У статті предметом комплексного аналізу стали сутність, структура и особливості промоушн медійної продукції, її роль у трансформаціях інформаційного суспільства та з 'ясовується роль держави в даному типі інфоромаційно-ко-мунікаційних обмінів. (The article becomes the subject of a comprehensive analysis of the nature and structure features of promotion of media products, its role in transforming the information society and it turns out the state's role in this type of information and communication exchanges.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Телебачення, телевізійний продукт, аудиторія, подія, просування, інформаційний простір. (TV, television product, audience, event, promotion, information space.)
Теми: Навчальні матеріали та презентації
За напрямами > Суспільні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 08 Лют 2012 12:44
Остання зміна: 08 Лют 2012 12:44
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1163

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент