Культуромовні проблеми сучасних рекламних текстів. (Culture and language problems of modern advertising textes)

Момотюк , К. (K. Momotjyk) (2012) Культуромовні проблеми сучасних рекламних текстів. (Culture and language problems of modern advertising textes). (Unpublished)

[thumbnail of Momotjyk_140512.pdf] PDF - Accepted Version
Download (260kB)

Анотація

У статті проаналізовано рівень мовленнєвої культури сучасної реклами, з’ясовано причини виникнення найпоширеніших помилок, що трапляються у текстах такого типу, накреслено шляхи подолання виявлених недоліків.
(The cultural level of speech in advertising, the reasons of occurrence of widespread mistakes are clarified and analyzed as well as the ways of solving displayed problems are named in the article.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: рекламний текст, культура мови, мовна гра, мовна норма. (text of adverts, culture of speech, language game, language norm.)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра української мови і літератури
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 14 Тра 2012 13:14
Остання зміна: 14 Тра 2012 13:14
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1340

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент