Digital Repository of Ostroh Academy

МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ (METHOD OF APPLICATION personally oriented approach to the study UKRAINIAN LANGUAGE:ANALYSIS OF RESULTS OF EXPERIMENTAL INVESTIGATION.)

Цімахович , К. (K. Tsimascovych) (2012) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ (METHOD OF APPLICATION personally oriented approach to the study UKRAINIAN LANGUAGE:ANALYSIS OF RESULTS OF EXPERIMENTAL INVESTIGATION.). (Unpublished)

[img] PDF - Accepted Version
Download (237kB)

Abstract

У статті проаналізовано методику застосування особистісно орієнтованого навчання, висвітлено хід педагогічного експерименту і практично обґрунтовано ефективність досліджуваного підходу до вивчення рідної мови. (This article is devoted to analyzing use of personality oriented studies, highlighting course of pedagogical experiment and theoretical explanation of effectiveness of examined approach to learning native language.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія"(The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: особистісно орієнтований підхід, методика навчання орфографії, педагогічний експеримент, інтерактивні методи навчання. (personality oriented studies, methodology of orthography studying, pedagogical experiment, interactive methods of studies.)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Ukrainian Language
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 14 May 2012 14:40
Last Modified: 14 May 2012 14:40
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1342

Actions (login required)

View Item View Item