Корпоративний медіа-вплив та аспекти мовного воркшопу (Corporate Media Influence and Aspects of Language Workshop)

Штайнгауер, Ренді (Randy Steinhauer) (2012) Корпоративний медіа-вплив та аспекти мовного воркшопу (Corporate Media Influence and Aspects of Language Workshop). In: Семінар на Міжнародній науково-практичній конференції "Міжкультурна комунікація:мова — культура - особистість". (Unpublished)

[thumbnail of steinhauer_120613.pdf] PDF - Accepted Version
Download (210kB)
Тип файлу: Conference or Workshop Item (Other)
Ключові слова: Корпоративний медіа-вплив (Corporate Media Influence)
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Журналістика
Підрозділи: Факультет романо-германських мов > Кафедра англійської мови та літератури
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 19 Чер 2012 07:54
Остання зміна: 19 Чер 2012 07:54
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1382

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент