Gender aspects of print advertising (Гендерний аспект друкованої реклами)

Маслова, Ю. (Maslova Y.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Gender aspects of print advertising (Гендерний аспект друкованої реклами). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 37-44.

[thumbnail of maslova_130225.pdf] PDF
Download (103kB)

Анотація

In the article gender problems are analysed in the texts of advertising on the pages of mass-media. It describes modern gender roles which are represented in modern Ukrainian newspaper texts (У статті здійснено лінгвістичний аналіз рекламних текстів, опублікованих на сторінках друкованих ЗМІ, через призму гендерної проблематики. Описано сучасні гендерні ролі, образи, які репрезентовано в сучасних українськомовних газетних текстах)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Gender, advertising, publicity text, gender stereotypes (гендер, реклама, рекламний текст, гендерні стереотипи.)
Теми: За напрямами > Гендерні дослідження
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 10:41
Остання зміна: 25 Лют 2013 10:41
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1646

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент