Interference hierarchical, heterarhichnyh and cognitive models of advertising communication (Взаємовплив ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделей рекламної комунікації)

Охріменко, Г. (Okhrimenko G.) and Кваснік, М. (Kwasnik M.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Interference hierarchical, heterarhichnyh and cognitive models of advertising communication (Взаємовплив ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделей рекламної комунікації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 25-30.

[thumbnail of okhrimenko_130225.pdf] PDF
Download (80kB)

Анотація

In the article has considered the general features of advertising models of effective communication between sellers and consumers. The author analyzed and explained the different approaches of hierarchical, heterarhichical and cognitive models in advertising communication (У статті подано загальну характеристику моделей вивчення ефективності рекламної комунікації. Головна увага зосереджена на розгляді ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделях та аналізі різних підходів до їх вивчення)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: The advertising communication, the model of advertising effects, the consumer behavior (рекламна комунікація, модель рекламного впливу, поведінка споживача)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 12:07
Остання зміна: 25 Лют 2013 12:07
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1647

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент