Digital Repository of Ostroh Academy

Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу

Макогончук, О. (О. Makohonchuk) (2013) Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 59-64.

[img] PDF
Download (3MB)

Abstract

У статті розкрито теоретичні можливості вивчення політичної реклами як елемента розвитку соціальної комунікації та описано переваги і недоліки впливів різних типів реклами (The article explores the theoretical possibilities of studying political advertisement as the element of the system of social communication. and describes the advantages and disadvantages of different types of advertising influences)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (Ostroh Academy National University )
Uncontrolled Keywords: політична реклама, типи політичної реклами, ефективність політичної реклами (political advertisement, types of political advertisement, effectiveness of political advertising)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 21 Mar 2013 13:08
Last Modified: 21 Mar 2013 13:15
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1720

Actions (login required)

View Item View Item