КОНТРКУЛЬТУРА ЯК АЛЬТЕРНАТИВНА МОДЕЛЬ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДЛЯ СУЧАСНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО СУСПІЛЬСТВА (Counterculture as an alternative value model for modern consumer society)

Лучак , А.-М. (Luchak A.-M. ) (2013) КОНТРКУЛЬТУРА ЯК АЛЬТЕРНАТИВНА МОДЕЛЬ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДЛЯ СУЧАСНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО СУСПІЛЬСТВА (Counterculture as an alternative value model for modern consumer society). Наукові записки. Серія «Культурологія». Матеріали VI Міжнародної наукової конференції «Культура в горизонті сталих і плинних ідентичностей» (12­-13 квітня 2013 року, м. Острог), Ч. 1. pp. 262-269.

[thumbnail of 28.pdf] PDF
Download (80kB)

Анотація

У статті проводиться порівняльний аналіз масової
культури та контркультури. Осмислюється вплив цих феноменів
на
формування
ціннісних
орієнтацій
сучасної
людини,

звертаєть особлива увага на критику сучасного етапу
розвитку культури. Предметом особливого зацікавлення є
передумови зародження контркультури (The current paper represents a comparative analysis of mass
culture and counterculture. The Author interprets the influence
of these phenomena on modern human value orientation
and pay attention on critic towards modern stage of culture
development. The reasons of counterculture breaking out are of
special interest)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: цінність, культура, контркультура, суспільство споживання, людина маси(value, culture, counterculture, consumer society, mass­man)
Теми: За напрямами > Філософія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 14 Тра 2013 08:36
Остання зміна: 14 Тра 2013 08:36
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1823

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент