Цифровий архів Острозької академії

БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.)

Мальчик, М. В. (M. Malchyk) та Коваль, С. (S. Koval) (2013) БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Економіка» (Вип.24). с. 225-229.

[img] PDF - Опублікована Версія
Download (252kB)

Резюме

Досліджено роль банківського маркетингу у вивченні та сегментації ринку, просуванні банківських продуктів на ринку при максимальному задоволенні потреб клієнтів. (The role of the bank marketing is investigational in a study and market segmentation, advancement of bank foods to the capital market at maximal satisfaction of necessities of clients.)

Тип елементу: Стаття
Корпоративні автори: Національний університет водного господарства та природокористування (National University of Water Management and Nature Management), Національний університет водного господарства та природокористування (National University of Water Management and Nature Management)
Неконтрольовані ключові слова: Банк, маркетинг, концепція, стратегія, банківський продукт, ринок, споживач. (Bank, marketing, concept, strategy, bank product, market, consumer.)
Теми: За напрямами > Економіка > Міжнародні економічні відносини
Підрозділи: НЕ ВИЗНАЧЕНО
Користувач, що депонує: Галина Цеп'юк
Дата внесення: 29 Квіт 2014 08:40
Останні зміни: 29 Квіт 2014 08:40
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2735

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу